Ako posielať dokumenty emailom?
Doklady je možné do Účto+ dostať niekoľkými rôznymi spôsobmi
Priamo v prehliadači. Viac informácii nájdete v Aké dokumenty môžem nahrávať do Účto+?
Poslanie dokladu emailom
Každá spoločnosť má pri registrácii pridelený unikátnu emailovú adresu ktorá slúži na prijímanie emailov s dokladmi. Táto adresa je zobrazená na dashboarde vo widgete Nahrať súbory.
Týmto spôsobom sa nemusíte priamo prihlasovať do Účto+ pri každej faktúre ktorú dostanete. Môžete si napríklad vytvoriť Preposielacie pravidlo pre afaktúry ktoré sa Vám opakujú. Alebo jednoducho iba preposlať faktúru ktorá Vám príde na email. Všetky tieto doklady na Vás budú čakať po prihlásení sa do Účto+ na Dashboarde na ich zatriedenie do správnych kategórii.
Ak napríklad posielate emailom scany zo snacenru kde máte v jednom PDF viac dokladov, Účto+ Vám dá na výbez rozdeliť tento súbor na jednotliné samostatné doklady. Viac nájdete v: Ako rozdeliť skupinový scan na samostatné doklady
Z dôvodu bezpečnosti nemôže len tak ktokoľvek odosielať do Vašej spoločnosti emaily s prílohami. Na správne spracovanie zaslaného emailu je potrebné aby bola e-mailová adresa odosielateľa pridaná v Nastavenia → E-mail kde sú všetky emailové adresy z ktorý systém bude akceptovať zaslané doklady. Ak email nie je v zozname, odosielateľ dostane späť informáciu, že jeho email nebol akceptovaný.