Nápoveda

Nahrávanie pomocou e-mailu

Nahrávanie pomocou e-mailu

Doklady je možné do Účto+  dostať niekoľkými rôznymi spôsobmi:

 - Priamo v prehliadači. Viac informácii nájdete v Nahrávanie dokladov

- Poslanie dokladu emailom

Na aký email sa majú posielať doklady?

Každá spoločnosť má pri registrácii pridelený unikátnu emailovú adresu, ktorá slúži na prijímanie emailov s dokladmi. Táto adresa je zobrazená na dashboarde vo widgete Nahrať súbory.

Týmto spôsobom sa nemusíte priamo prihlasovať do Účto+  pri každej faktúre, ktorú dostanete. Môžete si napríklad vytvoriť Preposielacie pravidlo pre faktúry, ktoré sa vám opakujú. Alebo jednoducho iba preposlať faktúru, ktorá vám príde na email. Všetky tieto doklady na vás budú čakať po prihlásení sa do Účto+ na Dashboarde a následne ich stačí len zatriediť do správnych kategórii.

Ak napríklad posielate emailom skeny zo skenera, kde máte v jednom PDF viac dokladov, Účto+  vám dá na výber možnosť rozdeliť tento súbor na jednotliné samostatné doklady. Viac nájdete v: Rozdelovanie viacstranových PDF

Nastavenia povolených emailových adries

Z dôvodu bezpečnosti nemôže len tak ktokoľvek odosielať do vašej spoločnosti emaily s prílohami. Na správne spracovanie zaslaného emailu je potrebné, aby bola emailová adresa odosielateľa pridaná v Nastavenia → E-mail , kde sú všetky emailové adresy, z ktorý systém bude akceptovať zaslané doklady. Ak email nie je v zozname, odosielateľ dostane späť informáciu, že jeho email nebol akceptovaný.