Notifikácie (web/email)
Notifikácia sa dá nastaviť pre každý typ dokladu samostatne a pre každého užívateľa samostatne, vďaka čomu budete dostávať iba tie notifikácie, ktoré sú pre vás potrebné a ktoré vám urýchlia a zjednodušia vašu prácu.
Zoznam dokladov pre ktoré je možné nastaviť si notifikácie:
Štandardne si môžete nastaviť notifikáciu o novom dokumente, ktorú dostanete jedenkrát v prípade existencie nového dokumentu v konkrétnej kategórii. Napríklad informáciu o nezaplatených dokladoch v danej kategórii (kategória prijaté či vystavené faktúry, alebo bločky) a informáciu o nezaúčtovaných dokladoch v danej kategórii.
Externý účtovníci pravdepodobne ocenia notifikáciu o nahratí nového dokumentu a nemusia prácne kontrolovať, alebo sa pýtať klienta, či už doklad nahral.
V nastavení notifikácií si zvolíte spôsob doručenia notifikácie ako aj frekvenciu doručovania tak, ako to vyhovuje vašim potrebám.
Notifikácia chodí vždy o 04:00 ráno a sumarizuje udalosti za celé predchádzajúce obdobie a vy tak budete mať lepší prehľad o udalostiach vo firme.