Nápoveda

Ako fungujú statusy?

Ako fungujú statusy?

Statusy slúžia na rýchle podanie informácie o stave dokumentu ( faktúry, objednávky, pokladničného dokladu, …). Statusy môžete používať napríklad:

  • na predávanie informácii účtovnému oddeleniu, že faktúru je možné uhradiť.
  • sledovanie stavu faktúry ( Odoslané / Prijaté / Naskladnené )
  • pre cenové ponuky kde si môžete sledovať či bola cenová ponuka schválená alebo zamietnuté alebo čaká na vyjadrenie
  • schvalovací proces vo Vašej spoločnosti kde napríklad potrebujete aby bola FA schválený minimálne 2 veducimi
  • akýkoľvek iný proces, ktorý máte vo Vašej spoločnosti a potrebujete ho digitalizovať.

 

Statusy môžu mať farebné variácia a rovnako aj odkazy na rodičovské prvky kedy Vám systém umožní dostať sa na konkrétny status iba v prípade ak ste prešli jeho rodičovským statusom.

napr:

  • Nová
  • Čaká na schválenie
    • Schválená
      • Objednaná
    • Zamietnutá
  • Zrušená

tzn. na status Objednaná sa dostanete až v momente ako prejdete všetkými “rodičovskými” statusmi teda Čaká na schválenie → Schválená a až následne budete mať možnosť nastaviť status Objednaná

Kde nájdete nastavenie:

Status si môžete vytvárať a ľubovoľne nastavovať pre konkrétnu spoločnosť

Ľavé menu -> Nastavenia -> Statusy